2015. január 3., szombat

What I read in 2014?

Antigoné / Időfutár 3. / Katherine a köbön / Mesés ruhák kalandjai / Száz óra sötétség / Rómeó és Júlia / Időfutár 4. / Csillagainkban a hiba / A lány, akit soha senki nem vett észre / A könyvtolvaj

Az Antigoné és a Rómeó és Júlia kötelező volt, úgyhogy azokról inkább nem mondanék véleményt. Az Időfutár könyveket már a megjelenése óta olvasom. Véleményem szerint kicsit elhúzták a történetet (lesz még ötödik rész is), de ettől még nagyon izgalmas, jó könyv, az egyik legjobb magyar könyv, amit olvastam. A Mesés ruhák kalandjai nem túl izgalmas, inkább olyan kikapcsolódós könyv. A Száz óra sötétséget karácsonyra kaptam és nemrég fejeztem be. Fantasztikus történet, szimpatikusak a szereplők, van benne egy kis izgalom is. Csak ajánlani tudom mindenkinek. A Csillagainkban a hibát gondolom senkinek nem kell bemutatni. Gyönyörű történet, nekem a film is tetszett. De itt már bővebben kifejtettem a John Green imádatom. A Geek Girl is kikapcsolódós történet, nagyon emberközeli a főszereplő, vicces a történet. (És nemrég megtudtam, hogy van 2. és 3. rész is, csak még magyarul nem jelent meg. Juhúú :) ). A könyvtolvaj az egyik leggyönyörűbb könyv, amit valaha olvastam. Lehet, hogy azért  is tetszett, mert a II. világháborúban játszódik. Egyébként tényleg csak ajánlani tudom, és ha van rá időtök nézzétek meg a filmet is, az is zseniális lett.

És végül mindenkinek sikerekben gazdag új évet kívánok! Köszönöm nektek, hogy velem voltatok 2014-ben, remélem ez 2015-ben sem változik. Ígérem idén igyekszem jobb blogger lenni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése