2014. december 14., vasárnap

Gift Guide

Arra gondoltam, hogy csinálok néhány karácsonyibb jellegű posztot. Így született meg a mai bejegyzés, melyben megpróbálok tippeket adni, hogy mit ajándékozzatok. Mondjuk a legtöbben valószínűleg már beszerezték az ajándékokat, de pl. nálunk anyáék ma mentek el. :)
Remélem tetszik!

BEAUTY PRODUCTS

Szerintem ezt nem nagyon kell magyarázni. A legtöbb nő/lány szereti a szépségápolási termékeket, anyukának/nagymamának akár parfümöt, testápolót is lehet ajándékozni, fiatalabb lányoknak sminkecset, körömlakk tetszeni fog.


1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11

HOME DECORATIONS

Szerintem a legtöbben szeretik csinosítgatni, szépítgetni lakásukat/szobájukat, így megfelelő ajándék lehet egy lakberendezési kiegészítő. Lehet kisebb, nagyobb, én most kisebb dekorációs dolgokat (pl. díszpárna, gyertya..) gyűjtöttem össze.

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 /

ACCESORIES

Egy  jól eltalált kiegészítővel biztos nem lőhetsz mellé. Mindegy, hogy egy táska, óra vagy ékszer az illető biztos nagyon fog örülni!

1 / 2 / 3 / 4 / 5 (sajnos már nincs, de itt jókat lehet találni) / 6 / 7 (de például ez is hasonló)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése